poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kurczak w kapuście i tortille

Weekend był bardzo pracowity, czego efektem jest dzisiejsze zaspanie do pracy :/ mając na 7:30 obudziłam się o 7:26. Bomba!
Na niedzielny obiad był gorący rosołek , w sam raz na mroźny słoneczny dzień - na kurzych nóżkach gotowany, a potem czerwona kapusta
- od której szatkowania opuszki palców i paznokcie robią się fioletowo-sine - w roli głównej i KURCZAK W CZERWONEJ KAPUŚCIE.  Przepis w najnowszej Kuchni. Do przepisu odsyłam również do :
http://mimo-za-monika.blogspot.com/2012/01/kurczak-w-czerwonej-kapuscie.html  
Okazało się bowiem, że telepatia kuchenna działa i razem gotowałyśmy to samo. Udka wyszły pyszne, kapusta smakowała domownikom, dla mnie za dużo było w niej czerwonego wytrawnego wina, choć i tak większą ilość wypiłam podczas gotowania :)Lecz to jeszcze nie koniec, bowiem na kolację były Tortille - może to dzięki popołudniowemu spacerkowi po zamarzniętych wodach Zalewu - to już pomysł zaczerpnięty od Beaty Lipov z Lawendowego Domu, Tortille Kukurydziane  u mnie z kurczakiem a la gyros doprawianym przez Mojego Narzeczonego i oczywiście sos czosnkowy w wersji szybkiej, czyli majonez, musztarda, ketchup czosnkowy, 2 ząbki czosnku, sól, pieprz. Do przepisu odsyłam: http://lawendowydom.blogspot.com/2012/01/domowe-tortille-kukurydziane.html
W tym tygodniu - jak obiecałam - będzie czekoladowo :)

1 komentarz:

  1. Miałam takie same opuszki palców i smak wina w ustach:))) Bardzo fajny pomysł na tortille (z kurczakiem a la gyrs i czosnkowym sosem). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń