poniedziałek, 12 listopada 2012

Zupa kurkowa i moja dieta :(

szalenie delikatna i pysznie kremowa...
Zupka kurkowa!
Gotowałam ją dość dawno, bo aktualnie mało gotuje, jestem skazana na dietę lekkostrawną, zero potraw smażonych, pieczonych tłustych, zero masła, chleba :(((
Na obiad potrawka z kurczaka i zupa z kaszą jaglaną...też pyszne - nie powiem, ale cały tydzień to samo?
Może macie jakieś ciekawsze pomysły na takową dietę?
Chętnie przyjmę... pozdrawiam
 a na zupkę z kurek potrzebujesz:

2 litry bulionu - najlepiej z rosołu z marchewką i inną włoszczyzną
200 g kurek 
Kurki można  udusić na masełku z cebulką i wrzucić do zupy lub jak ja wrzucić do zupy i dodatkowo dodać zasmażkę z cebuli, masełka i łyżki mąki.
Wszystko gotujemy, zaś jeśli wybieramy wersję z zasmażką, tą dodajemy do zupy na sam koniec.
Smakuje wybornie z grzankami!








6 komentarzy:

  1. dlaczego jesteś skazana na tą dietę ? problemy ze zdrowiem ? ... możesz zrobić mięso z indyka pieczone w piekarniku lub gotowane. Makaron z ziołami lub sosem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mam problemy z brzuchem, cokolwiek zjem, wymiotuje lub dzieją się inne wariacje, prawdopodobnie mam jakieś problemy z przełykiem, ogólnie czeka mnie gastroskopia :( dziękuje za przepisy

      Usuń
  2. Dieta? O odchudzanie Cię nie podejrzewam, więc życzę dużo zdrowia. Owsiankę możesz jeść z owocami? Gotowany indyk, jak radzi Sesea, parowane warzywa... podobno na kaszy jaglanej i brązowym ryżu da się przeżyć bez uszczerbku na zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zdrowie mi teraz bardzo potrzebne... dziękuję za wspaniałe rady przepisowe!:)

      Usuń
  3. O! Dziękuję za wyłącznie identyfikacji literkowo-numerkowej:)))

    OdpowiedzUsuń