środa, 6 lutego 2013

Pączki najprostsze na świecie!!

Pączusie na serku homogenizowanym o smaku waniliowym są przepyszne, delikatne miękkie pulchne.
Posypane cukrem pudrem pycha :)

Przepis pochodzi od Pani Doroty i jest niesamowicie prosty i szybki w wykonaniu!





Składniki na pełny duży talerz: 
  • 300 g serka homogenizowanego waniliowego
  • 3 jajka
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • olej do głębokiego smażenia
Dodatkowo:
  • cukier puder
Serek wymieszać z jajkami (można roztrzepać rózgą kuchenną). Dodać przesianą mąkę pszenną, proszek do pieczenia, sól. Dokładnie wymieszać widelcem. 
W szerokim i płaskim garnku rozgrzać olej do temperatury 175ºC. Niewielką łyżką nakładać porcje ciasta na rozgrzany olej, ( u mnie olej ryżowy) od czasu do czasu maczając ją w odłożonym oleju (by ciasto nie kleiło się do łyżki). 
 Smażyć do złotego koloru.

8 komentarzy:

  1. Mam w zeszycie identyczny przepis i też zamierzam je w tym roku zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no właśnie ja robię pierwszy raz w życiu pączki a te są nieziemsko pyszne :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja już teraz także, choć te tradycyjne też wykonałam :) pozdrawiam!

      Usuń
  3. Twoje też się same przekręcają podczas smażenia???

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznych Świąt. Na pewno coś piekłaś/gotowałaś:) I zmian, nie tylko czasu i aury. Zmian na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika, dopiero zauważyłam posta, niekoniecznie pod wielkanocnym :) dziękuję Tobie także dużo słońca i miłości w sercu :)

    OdpowiedzUsuń